Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
welcome to my blog nurulaienshahari.blogspot.com ♥

Sunday 15 May 2011

ikatan PERTUNANGAN..

maaf sebab lambat update.. blog pun baru je kemaskini.. hehehhe.. sebenarnya baru je pandai nak post-post kat blog nie.. blog baru la dikatakan..

15 MEI 2011- IKATAN PERTUNANGAN AIEN + AFIZ

Pada awalnya kami x terfikir langsung nak bertunang.. cadangan nak terus je nikah.. sebab bertunang pun hanya untuk sesi suai kenal je kan.. macam kami dah terlebih kenal plak kan.. 9 tahun berkasih sayang mustahil la x kenal.. bak kata saya " gaji pun dah tahu bape banyak kan.." hahahahha.. saje je mengusik..
banyak persiapan yang terpaksa dilakukan... 

walaupun hanya pertunangan saya mahukan yang cukup sempurna.. bukan nak belagak tapi ini salah satu keinginan saya.. biar berhabis duit janji hati puas.. bukan slalu pun saya bertunang kan..
pasang pelamin mini untuk tunang..
semuanya saya terpaksa uruskan sendiri.. sebab saya anak tunggal perempuan.. akak ipar sibuk jaga anak-anaknya.. dari hujung rambut ke hujung kaki saya yang uruskan.. nak kata saya nie kreatif jauh sekali.. tapi pe yang saya tahu tu la yang saya buat.. main hantam je la..
fresh flower..
sampai kol 2 pagi nak siapkan hantaran nie.. susah jugak nak wat hantaran guna fresh flower nie kan.. mencabar.. nasib der bakal adik ipar yang membantu secara x langsung.. THANKZ BAKAL ADIK IPAR..
jurumake up menjalankan tugas..
tok hari yang penting nie saya amik pakej andaman dari D'RENJIS BRIDAL BAHAU. ok jugak la servisnya.. tuang je pun kan.. amik yang biasa2 je dah la. janji muka x macam jenazah.. hahhaha.. kang klu x make up buruk sangat plak..
pelamin tunang saya..
nie la hasil kerja mereka.. puas hati kan.. simple jer.. berdebar jugak nak dok atas pelamin nie.. first time tuh.. dah la ramai tetamu masa nie.. 
tetamu yang hadir..
 kene panggil keluar sebab nak sarungkan cincin.. atas pelamin la tempatnya..
cuak habis..
huhhhhh... mmg nervous abih.. bertukar wajah seketika.. terketar-ketar plak rasanya..
cincin pertunangan..
sampai kene pengang tangan masa sarungkan cincin.. aduhaiii... pe hal plak nie.. dah macam org kesejukan plak.. mengigil-gigil..
bakal mak mertua sarungkan cincin..
penuh jari saya dengan cincin.. terima kasih en.tunang coz bg saya cincin yang banyak nie..
cuiman tangan bakal mertua..
jari penuh cincin..
bergambar dengan en. tunang..


dah selesai majlis kami sempat lagi bergambar.. wat kenangan semasa tunang.. 
bersalaman dengan atok dan tetamu lain..
saya bersaman hantaran kedua belah pihak..
selesai sudah majlis pertunangan antara aien dan afiz.. tunggu tarikh untuk di ijab qabul pulak pasnie. lambat lagi kot.. tunggu diari saya selanjutnya..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.